3. feb. 2011

For en dag vi har i dag :)


http://store.cocoknits.com/products/prairie-boots.html 

Da har jeg kjøpt meg oppskriften på disse, falt pladask. Men det er en ny måte for meg å strikke de på. To rundpinner,så nå har jeg laget en STOR utfordring for meg selv. Tror jeg ikke begynner på de før om en god stund, må ha roen gitt :)


Når det gjelder armene kommer jeg ikke videre før jeg finner igjen pinnene mine. Forstår ikke hvor jeg kan ha gjemt dem, har sikkert lagt de unna når guttene kom sist. Finner jeg de ikke i løpet av dagen får jeg spørre naboen om hun har eller rett og slett kjøpe meg nye i morgen. ROTEHUE det er meg :), men jeg har jo anledning til å vente en dag da.....


For et nydelig vær i dag, jeg har vært to timer ute å det var herlig. Jobbet med å vende på snøen og hakke vekk isen som var under snøen. Litt av en jobb, men det er litt deilig å bruke kroppen.


Regner med at det blir tørt og fint i morgen om det er like varmt, solskinn som i dag :). Vil ikke ha mer snø, men det kommer sikkert. Fikk faktisk lyst til å hente en stol og kaffekoppen å bare sitte der ute og sole meg. Tror ikke man får så mye farge akkurat, men friskere i kinna blir man ihvertfall :)


Nå får jeg sette igang med letingen har litt å gå over :)


Avslutter i dag med et par bilder fra Drøbak :)
Dette er Parstranda, jeg bodde rett over de store hvite husene nederst til venstre.

Barndomshjemmet mitt

1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Drøbak er så vakkert:) Det er så koselig å dra på dagstur dit - mange koselige butikker:) Den oppskriften har jeg også kjøpt:)) Men, den ligger her også på vent.