20. feb. 2011

Fortsettelse.........

Skulle være flink i dag med håndarbeid etter hvert, men fikk spørsmål om vi ville ha ungene noen timer. Koselig det, et lite avbrekk og masse kos. Selvfølgelig sa vi ja, nå har de akkurat blitt stelt i stand til natten. Mamman og pappan kommer snart for å hente de igjen.

Tøflene er for lengst tovet og tørre, ble kjempefornøyd. Tykke og gode med en dobbel såle, herlig :)
Selve tøffel er i Drops Alaska og sålen er Safirgarn.


Kevin er fortsatt her, har ikke hørt fra eier enda. Har da tatt nye bilder og lekt meg litt på PfotoSchape. Det er så artig å forsøke seg frem litt :)


Nå er vi alene igjen, de kom midt i skrivingen min :). Nå er jeg klar for å slappe av å ta frem strikkearbeidet. Luen og halsen til Marita passet. Buksen den melerte blå passet til Mathias og genseren til Mikael passet akkurat, ikke mye å vokse i. Geit å vite til neste genser som er til Mathias, skal nok legge på to størrelser til han.


Da sier jeg kos dere videre, det skal jeg.


I morgen ny uke, nye utfordringer og masse gjøremål.


MIRRA

1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Ser ut som katten har funnet seg til rette hos deg:)) Så flotte tøflene ble etter tovingen:)