4. feb. 2011

Fredags kveld.

Så har vi kommet til første fredag i februar, gud hvor fort tiden flyr. I dag har været vært like herlig som i går så måtte en liten tur ut i dag også. Skulle vel ikke nevnt at jeg ikke ønsket mer snø, he he kl. 4 begynte det, men det ble kun 4-5 cm.

Når det gjelder strikking har jeg blitt ferdig med buksen som planlagt :)
Har også funnet igjen mine strikkepinner nr 3.5 så er igang med armen.Har kommet opp til mønsteret, men nå venter vi besøk da kan jeg ikke sitte med mønsterstrikking :).

Det er noen sorte flekker i garnet, det ser nesten ut som om jeg har sølt på den. Nå skal jeg dukke ned i garnhaugen for å finne frem nytt garn til et lite arbeid for kvelden.

Ha en fantastisk fredags kveld :) 

MIRRA

1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Buksa ble fin:) Synd med de sorte flekkene i garnet.