23. feb. 2011

Hvilket jentenavn passer deg?

Jeg ble: Eveline - Du har opplevd motgang i livet, noe som fortsatt preger deg som person. Du har utviklet en sterk personlighet, og kommer som regel styrket ut av vanskelige situasjoner. Du liker å få bekreftelse for dine prestasjoner, og at folk verdsetter dine mange positive egenskaper.

Jeg likte faktisk navnet jeg fikk på Qvisen, jo navnet hadde nok passet meg, klinger bra :)
I dag har jeg vært i Svelvik allerede, meldt meg inn på trimmen der og tatt min første økt. Herlig, godt å være i gang igjen. Var sammen med naboen og hennes søster, de synes det var en time for tidlig. he he

Nå skal jeg sjekke garnpakken som jeg hentet, gleder meg :). Kanskje jeg får med den nye katalogen 130 også. Der fant jeg herlige sokker som jeg skal strikke meg i helgen. Regner med at det blir endel timer forran tv nå får jo følge med på VM.

Kevin er fortsatt hos oss, han storkoser seg (jeg også).
Er i god gang med den andre Mariusen, har som mål å montere de i morgen.

I dag tok jeg i bruk det nye settet med hals, votter og lue. Vottene var iskalde, he he må nok fore de om jeg skal bruke dem. Jeg er en skikkelig ispinne.......

Ha en god dag videre :)


1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Så synd at vottene ble kalde - kanskje de bør toves?