26. feb. 2011

I disse VM tider

Må faktisk innrømme at jeg sitter litt for mye forran tvn om dagen. Jeg sitter jo å strikker, men det blir ganske daft alikevel.
På torsdag strikket jeg den ene av luene til Mariussettene, valgte å lage den anneledes, bedre for guttene å ha små dusker, en i hvert hjørne så det ikke blir for tungt :).
Fortsatte så med den melerte buksen til Mikael på fredag.

I går var vi hos søta bror, mannen vil så gjerne komme seg ut blandt masse folk samtidig som han trenger røyk, drikke og mat. En kjempekoselig tur, dro 8 hjemme igjen 4 akkurat passe lang tid:)
Vi ble invitert til naboene kl 7, var der i mange timer. Jeg hadde som vanlig med meg strikketøyet,(se over) vet av erfaring at mannen ikke vil hjem før langt på natt. Det er jo greit nok bare jeg har noe å drive med. Buksen ble ferdig og klar til levering.

Nå sitter jeg med en hals over hode som jeg så vidt hadde begynt med. Det er greit å bytte litt på for det går jo unna når man sitter pal forran tvn, he he. Det frister ikke akkurat å gå ut for der blåser det å snøen kommer sakte men sikkert dalene ned :). Bare -.2,1 så tempen er super.


Kjøpte meg en gave til meg selv i går forresten, en klokke. Jeg har dilla på klokker (som jeg også har på andre ting). Synes den var virkelig stilig :)

Og til sist men ikke minst nye garnøster :).
Herlige farger, gleder meg til å sette igang med nye oppgaver, men nå får jeg holde meg i skinnet å gjøre ferdig det jeg har på tapetet :)

God VM helg videre

MIRRA

1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Fin mariuslue. Så fint garn du har kjøpt - tror jeg må sjekke ett par av de slagene selv.