6. feb. 2011

Kos med venner i hele helgen :)

Det har blitt masse kos og sene netter på oss denne helgen. Har ikke lagt oss før over kl. 3. så nå er vi slitne begge to. Men det har vært kjempe kos.

Jeg tok frem strikketøyet, kunne ikke lese mønster (synes ikke det passet seg) så jeg lagde meg en lue uten mønster. Hadde sett en fin lue som jeg har tenkt på lenge, men denne ble så absolutt ikke lik. Lagde den lang bak for mitt hår har blitt så langt. det er så godt å ha det inni luen. Den er strikket i Alaska fra Drops og blomstene er heklet i melert garn Fabel også Drops.
Luen ble ferdig i natt, festet tråder og lagde dusk på morgenkvisten.
Begynte også på votter, men de tar jeg innimellom alt annet :)

Marita ringte, hun spurte om vi hadde lyst på besøk, selvfølgelig hadde vi det. De hadde vært på ake og skitur i flere klokketimer både i går og i dag. Guttene var veldig slitne så de var stille og veldig kosete i dag. Det er jo så herlig å få overaskelsesbesøk, men det har jeg vel nevnt tidligere også:).

De er nå på vei hjem, vi har satt oss til ved tv`n for det er vel ett eller annet å se på. Eller kanskje vi rett og slett sovner, for det er jo egentlig rine sovemedisinen når man er litt sliten :)
Tippegevinsten ble ikke så stor, men noe inn er bedre enn ingenting. Det ble 265,- totalt, ikke dårlig det ha ha ha.


Ha en flott kommende uke.
Mirra
 

2 kommentarer:

Jordmor-Hanne sa...

Det ble en fin lue! Fargerik sjøl om den har mest hvitt. Den gevinsten passer vel fint til noen nøster...hvis mannen er enig :)

Ulla-Bella sa...

Dette var en flott lue. Fint med flerfargede blomster på:)