12. feb. 2011

LØRDAGS KVELD

I dag har jeg vært skikkelig aktiv. Ommøblert på spiserommet, vasket vegger, møbler etc. Nå lukter det skikelig godt. Er spent på hva mannen sier når han kommer hjem. Håper han synes det er bedre enn hvordan det var. Rommet ble mer romslig og luftigere. Hallen er ryddet, vasket og klart for maling. Det var endel møbler og ting som skulle fjernes, men det er ok når man er alene.

Jeg har begynt med votter til luen min, er ferdig med en og den andre er på god vei til å bli ferdig. Satte meg ned først ved halv 9 tiden så det har gått i ett siden Arnfinn dro. Hadde tenkt å lage sjerf, men tror jeg heller lager en stor og god hals. Har vunnet kr. 520 på spill den siste tiden så nå er enda en bestilling på nytt garn på vei. Salget varer jo ut februar på Strikkenett.no, føler meg skikkelig glad. Jeg setter alltid inn gevinsten på en konto, trekker aldri fra spillebeløpet for det hadde jeg jo tapt uansett......

Det er tommel også :)












I et av oppskriftsheftene var det en oppskrift på sokker som jeg skal prøve meg på. De så veldig gode ut, håper jeg får garn igjen for dette garnet er så godt.

I går klipte jeg ca 5-7 cm av håret mitt, merkelig hvor godt det merkes selv om det er litt lengde på det. Det blir jo slitt så det er bare godt å få klipt det litt i tuppene. Målet er hår til livet, regner med at jeg når målet til vinteren igjen. Har alltid ønsket meg en lang flette, denne gangen skal jeg nå drømmen. Det har jo begynt å bli grått men det er bare fint he he :o). 

Nei nå får jeg sette igang igjen med strikketøyet, kanskje det er noe å se på tv, om ikke hører jeg gjerne på god musikk til arbeidet.

MIRRA

 


2 kommentarer:

Ulla-Bella sa...

Jeg lurte faktisk et øyeblikk - hvor tommelen var blitt av:))

Jordmor-Hanne sa...

Så effektiv du er! Je skulle gjerne vaska litt grundig flere steder her og, men kjenner meg litt lite inspirert til det... Mye flott du strikker for tia :)