2. feb. 2011

Marius sett Mikael

Så er endelig buksen rekt opp og strikket igjen. Det er en så fin følelse å være ferdig med å rette opp feil :).



Idag er det igjen stryking som skal være 1. prioritet hos meg. Skal en tur i boden for å rydde i veden, har noe tørt innenfor det vi fikk sist som skal inn. Når alt det er gjort skal jeg strikke ferdig armene til genserne. Til helgen blir det montering.Gleder meg skikkelig til de er ferdige så jeg kan gi de til barnebarna.

Garnet jeg bestilte er utsolgt, så jeg må vente på pakken. Kanskje godt for ellers så hadde jeg kanskje begynt litt :). Denne måned er det Nepal garn som er garnet man får 30% på hos Strikkenett.no får tenke litt på det ........ kanskje noe jeg kan strikke av dette garnet også. Får lønning den 20 så har jo noen dager å tenke på he he.

Ute er det fortsatt varmegarader, snøen forsvinner og all hunde og katteskitten kommer frem. Her vi bor er man ikke flinke til å ta det opp dessverre. Av oss her nede innerst på feltet har ingen hund, men fy så mye det ligger her. Ser de fra øverste feltet lufter hundene sine her nede, så det må være dem som ikke plukker opp. Skal sende inn en klage til Velet i løpet av denne uken.

Ha en fin onsdag videre, nå er det jo snart helg igjen :)

MIRRA


1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Denne buksa ble flott:)