16. feb. 2011

ONSDAG :)

I går fikk vi katten vi skal passe noen dager? Vet ikke hvor lenge men naboens datter skal flytte så det tar v el noen dager. Kevin som han heter er en skogkatt, kosete og veldig rolig. Tror han er ca. 5 år. Nydelig, denne kunne jeg tenkt meg gitt :)

Har tatt mange bilder i morgentimene i dag, men han var så trett så de fleste bildene  er med lukte øyne. Men jeg skal da ta flere bilder i løpet av tiden han er her hos oss.


Så er jeg endelig ferdig med en sokk og i god gang med den andre.
Er veldig fornøyd, den sitter som støpt til foten min :). Lagde vrangborden lenger enn i oppskriften, det passet mitt ben bedre :) Første omgang strikket jeg vridd rett for å få den strammere i overkanten.
  
 
Ellers så går det i vante rutiner. Har ikke strikket så mye de siste to dagene. I går vekte mannen med kl. 11,30, jeg sover og sover og er helt skutt. Det er ikke ofte jeg sover så lenge men det er sikkert noe jeg trenger. 13-14 timer er MANGE timer det, værst er det at jeg er like trett når jeg våkner. 

I dag har vi purret på mer ved, det skal jo bli kaldt igjen til helgen. Godt å få det inn i boden for å ha det klart for kommene kulde :o). Ovnene er i full sving her hos oss og alle panelovner og lamper slått av. Må jo prøve å spare på strømmen når man har anledning.

Nå skal jeg hente turbåndet til Kevin hos naboen, kan jo ikke slippe han ut. Han må vel være her noen dager før han kan gå ut alene. I og med at jeg skal passe han kan jeg ikke risikere at han stikker.......huff nei det hadde vært tragisk.

Men jeg synes jeg ser meg gå tur med katten, ha ha ha godt vi ikke bor i byen :)

Ha en flott onsdag videre :o).

MIRRA

2 kommentarer:

Ulla-Bella sa...

Så flott katt du passer. Det er nok best og holde den i bånd. Dine sokker er vakre, og jeg får mer og mer lyst til å lære å strikke sokker. Har jo prøvd noen ganger, men gir opp fort.

dorthe sa...

Nydelige kattebilder og de sokker er jo kjmpefine. Ha en riktig fin helg:-)