18. feb. 2011

SÅ ER DET IGJEN FREDAG

DENNE UKEN HAR DET IKKE VÆRT MYE STRIKKING PÅ MEG GITT. MEN SOKKENE ER FERDIG. MARITA ØNSKER SEG SLIKE HUN OGSÅ SÅ FÅR VEL BEGYNNE PÅ ET PAR TIL HENNE OGSÅ. HUN VIL HA I ESKIMO SÅ DET SKAL JO BLI SPENNENDE.

Har jo Kevin enda, har lekt meg med kameraet og fått noen flotte bilder. Lastet ned FotoSchape og lekt meg med kattebildene. Det var skikkelig artig, har lekt meg litt der inne. Må jo bli kjent med det programmet også :).



Dette har vært skikkelig artig, blir nesen hektet :)

Denne helgen får jeg ta meg selv i nakken å bli ferdig med armene som venter og tovedressen til Mathias. De må jo få de før vinteren er over. Mikael bruker dressen sin hver dag så det er jo på tide at Mathias også får sin.

Vedgubben kom selvfølgelig ikke med veden som avtalt, heldigvis har vi igjen noe. Ute er det fortsatt kaldt og værre skal det bli i løpet av helgen. Kommer han ikke i dag får vi purre på den.
Regner med det blir en tur over til våre venner i løpet av helgen, da skal jeg ha på meg de nye flotte sokkene mine :). De er sikkert varme og gode.

Ha en flott fredag videre, jeg skal nå mate dyrene mine :)

1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Flotte kattebilder du har tatt:) Det er fort gjort å bli hektet på fotoredigering:)