9. feb. 2011

Virre virre vapp........

Er så virrete om dagen, klarer ikke roe meg ned. Jeg har 100 ideer i hodet og får ikke landet. Kanskje det er det herlige været ute som er årsaken, ikke vet jeg. Har unnskyldninger hele tiden til å begynne på nye strikketing, masse jeg ser der ute på blogger etc. Leter gjennom Drops sine oppskrifter, sitter flere timer å bare ser og ser.

I går strikket jeg en hals til en av guttene, i dag har jeg begynt på ny genser. Armene til Mariusene har jeg ikke roen til å strikke enda. Har funnet ut at jeg skal ommøblere på spisekjøkkenet, det er rart når man har det slik. Ikke får man egentlig gjort noe, bare virrer rundt. Finner på hele tiden nye ting, huff ikke greit å ha det slik nei.

Er vant til å ha det slik innimellom, det går nok over snart men det er ikke godt å ha det slik når det står på.

Da er vi alene igjen, Mathias frisk og er på barnehagen igjen i dag. Godt det gikk så fort over. Marita har blitt syk hun også, får håpe at de to andre slipper.

Garnpakken kom på mandag men har ikke vært nede å hentet den enda, det blir vel en tur dit i efta regner jeg med. 
Nå skal jeg rydde litt på vinterhagen, støvsuge og fikse opp litt. Vi skal kjøpe nytt gardinoppheng. Har noen gardinstenger som egentlig bare er til irritasjon. Nå skal jeg kjøpe skinner så gardinene blir lettere å trekkes for.I dag er det jo så mange smarte løsninger.



Dette er mønsteret jeg bruker til nye gensere i dag :)

Ha en flott dag alle sammen

MIRRA

1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Kjenner meg liksom litt igjen i problemet ditt. Det er rett og slett for mange fristelser for en stakkars strikkeglad:)