13. mar. 2011

Alene igjen

Så er jeg alene igjen. Guttene har vært snille og aktive :). Jeg blir sååååååå sliten, måtte krype i seng kl halv 11 i går, he he, å så på en lørdagskveld da gitt ;). Glad for det, de våknet jo veldig tidlig i dag da, halv 6.......

Fikk såvidt prøvet Mariussettene, jeg som hadde håpet på bilder. Men det gikk ikke, vi fikk på genserne og luene etter hvert, men de gikk fort av igjen. Noe fotografering skulle de ikke ha noe av nei! Men det som var påenget var jo om at alt i settet passet. Store og gode var de, kan nok brukes også til neste år. Luene ble kjempeflotte, passet perfekt og var veldig kledelige :o).
Men i dag da de ble hentet måtte de få på seg klær for de skulle i fødselsdagsselskap. Mathias skulle til en gutt fra barnehagen, de andre til farmor for hun fylte 50 i går. Vi skulle vært der vi også, men.........

Guttene ble påkledd av pappan, se her hvor flotte de ble. 
RÅTØFFE :O).
Ikke rart dette var mer stas å ha på seg, he he, herlig.

Nå skal jeg kose meg ut dagen med litt strikking, se på tv å bare slappe av. Hva jeg skal strikke er ikke tenkt ut enda, men det skorter ikke på ideer.
Ha en flott kommende uke og selvfølgelig søndagen videre :)

MIRRA