1. mar. 2011

Fortsetter strikkingen

Fortsatt strikk av Marius, bare litt innimellom da :o). Nå har jeg begynt på de siste armene og en vott. 


Har strikket en rosa lue (gave) skal også ha hals slik det tidligere settet hadde.  Mariusluen til Mikael mangler bare dusker, det får vente til slutt.

Har i dag også vært på trimmen, det var herlig. Føler meg så opplagt etterpå. Vi skal trimme i morgen også, så nå er vi igang. Må skjerpe meg angående faste måltider, har ikke vært så flink med det i det siste. Vil egentlig ikke ødelegge det jeg har oppnådd på FV.
Katten Kevin er her fortsatt, han og jeg har vært ute en liten tur i dag. Uten bånd, han er dressert, he he kom når jeg ropte på han så det gikk over all forventning. Kan jo ikke holde han inne lengre nå. Selv om han ikke skal være her må han jo ut sålenge han er utekatt.
Her ser han skummel ut :) liker ikke å bli fotografert tror jeg :)
Nå skal jeg henge opp klærne som er vasket så jeg får trimtøyet klart til i morgen :)

 MIRRA

1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Kjempefin lue du har strikket. Mariuslua blir også flott. Jeg liker de annerledes fargene på mariusen.