4. mar. 2011

Helg igjen :o)

Så har vi endelig kommet til fredagen igjen. I dag har Kevin og jeg vært på tur. Han forsvant for meg, ble borte i 1,5 t, men han kom da etter hvert tilbake. Fint at jeg kan slippe han ut uten å måtte stå ute og vente på han.

Hadde med meg fotoapparatet i dag også, her kommer noen bilder, har forsøkt meg på litt av hvert.





Har problemer med pc`n om dagen, den låser seg i ett sett, skikkelig irriterene. Har fjernet Picasa fra maskinen, flyttet bilder til en annen hardisk, men det ser ikke ut som om dette hjalp.

Når det gjelder strikkefronten har jeg gjort genserne klare for klipping. Det er noe jeg ikke er så flink til, så føler at jeg kan drøye det noen timer :). Har begynt på vott som blir sokk, synes den ble for stor til vott.
Har forresten skaffet meg årets første julegave som skal til Marita, fikk hjelp av min kjære kusine :o). Godt at jeg er igang allerede, har pleid å ta en eller to gaver hver mnd så nå er jeg igang med det gamle systemet mitt. (endelig)

Nå skal vi ut på luftetur igjen. Er spent på om jeg får beskjed i løpet av dagen i dag om når Kevin skal hjem igjen. Føler sterkere og sterkere for han så nå må han hjem snart føler, at jeg blir mer og mer knyttet til han og det er ikke bra. Utrolig hvor fort man blir glad i dyr, sikkert fordi han er slik en katt jeg vil ha. 

Ha en fortreffelig helg der ute, jeg skal kose meg det er 100% sikkert.
MIRRA



1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Så flotte bilder du har tatt på lufteturen med katten:) Ha en fortsatt god helg:)