12. mar. 2011

Lørdag og barnevakt

Her har det gått i ett sett i dag for vi har de to minste barnebarna. Helt utrolig at de orker å løpe rundt hele tiden i så mange timer. Jeg forsøker å følge med, men ikke alltid jeg klarer det gitt :).

Nå ligger de på hvert sitt rom, sover trygt og godt helt utslitt. Vi avsluttet kvelden med pizza hos Jorunn og Jarle, det var stas og kjempegodt :). Nam nam.

Har de siste dagene strikket ferdig en jakke, heklet en tallerkendemper samt et par sokker og en jakke.  Det er jo så mange som jeg har kontakt med som venter barn.


Nå sitter jeg alene med Farmen på tv`n. Gubben er hos naboene en tur, han ble igjen etter pizza spisingen. Kevin er fortsatt her, nå har jeg fått delvis bekreftelse på at vi skal beholde han. Hun ville ta seg en tur å se han før hun bestemte seg helt..... Kanskje bra det egentlig for ser jo da om katten kommer til meg eller forblir hos henne den tiden hun er her.

Ja han er skikkelig aktiv når han er ute. Jager alle kattene rundt her, nabokatten ble så skremt at han pilte opp i toppen av et tre. Trodde nesten man måtte få tak i kran for å få han ned, han nektet plent, ble bare værende der he he. Nå blir det litt liv her i gata, det trengs ha ha.


Nei nå skal jeg begynne med litt småplukk på strikkefronten, fant en kjempeflott oppskrift i går :)


God kveld videre, Mirra

Ingen kommentarer: