19. mar. 2011

Lørdags kveld

I går kveld var naboene på besøk hos oss. Det ble sent, men vi storkoste oss. Lørdag i morgen, jeg skulle ingen ting så stresset ikke. Kunne sove så lenge jeg bare ville, bare tanken var god.

I dag tidlig ringte telefonen halv 9, min barndomsvenninne Astrid ønske å komme på besøk. Kjempekoselig, hun har vært her i hele dag, tok Svelvikferja hjem igjen kl 20, så hun er vel hjemme nå regner jeg med.

Vi har strikket og kost oss i hele dag. Byttet mønstre og skravlet MYE :o).

Så har jeg blitt en glad katteeier, Kevin får bli hos oss. Det er så herlig, han er fortsatt like snill og god. I dag har han fått lov å gå ut terrassedøren bak huset, han ble ute i over 1 time. Det har jo vært så varmt i dag, vi lot døren stå oppe, regnet med at han kom inn igjen denne veien.

Men nei da, han satt ved inngangsdøren, nå er han kjent og vet hvor han bor. Det var en god følelse nå når han er vår. Når Astrid kom hadde hun med seg en flott katteseng som hennes datter gav oss :) Han har prøvd den to ganger i dag, men nå ligger han som vanlig på gjestesengen.

Til uken er det ut å handle klatre og kvessestativ, det er et must.
På strikkefronten har jeg laget 7 kluter og er igang med leggings i melert gråsjateringer. Mangler ca. 5 cm. så er den ene ferdig. Det skal være silkebånd til pynt på dem.

Ha en god fortsettelse på helgen.

I dag er forresten månen veldig nær jorden, siste gang den var så nærme var i 1983. Her er det måneskinn :o)

MIRRA




 

1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Så koselig at han får bli hos dere. Kan tenke meg du er glad nå!