15. mar. 2011

Mathias tilbake på besøk

Mathias tilbake fordi Mikael er på Riksen. Skulle vært operert i går, men det ble utsatt. Han skulle bli tatt som førstemann i dag, men selvfølgelig utsettelse igjen. Men nå er han ferdig operert, alt gikk etter planen, han ligger nå på overvåkningen. Mathias blir således hos oss en natt til :o).


Han har i dag bedt meg fotografere han i forskjellige situasjoner med forskjellige utrykk, det ble 78 bilder, mange med dårlig kvalitet. En ting er sikkert trenger mer erfaring med barn og dyr i bevegelse :o.
Når det gjelder Kevin er han her fortsatt. Fikk jo beskjed om at tidligere eier skulle komme å¨sjekke forholdene i helgen. Hun har ikke tatt kontakt og i dag er det jo tirsdag så nå anser jeg han som min. HERLIG :O))... Nå får hun han bare ikke tilbake, dermed basta.

I går kveld så jeg en oppskrift på kluter hos Ulla-Bella. Jeg fant frem en bærepose med 50g nøster bomullsgarn, satte igang med en gang. Er jo barnepasser så det går ikke så fort, for han trenger meg hele tiden :), Se her, kom hit, jeg er ferdig, jeg er sulten, ja jeg vet ikke hva...... så herlig, dette setter jeg sannelig pris på.


    Så takk til Ulla-Bella som deler oppskriften med oss andre bloggere :o)                                 
MIRRA

1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Så koselige bilder av gutten din. Artig at du har strikket klutene jeg la ut oppskriften på. Flotte farger:)