6. mar. 2011

NATT TIL SØNDAG



Vi har i dag vært lenge ute i det herlige solskinnet :o).
Kevin er som du ser 
her enda, koser oss gjør vi fortsatt, jeg er ikke lei han enda. merkelig......


Han fikk kvesset sine klørne det var nok god. Det tinte godt ute, men nå i kveld var det blitt bare holke utenfor så var nede og hentet litt strøsand.


Vi ble bedt inn til naboene i går kveld, det er derfor jeg er så sent oppe. Har nå sittet å forsøkt meg på rensing av pc`n litt raskere har den blitt, men det ligger fortsatt igjen noe igjen ser jeg.


I dag skal jeg se på 5 mila, kose meg med Kevin, å ta det piano. Arnfinn skal bli med naboen på spilleøving, han spiller jo i to band. Det blir sikkert artig å være med på. Sannelig ble det ikke litt gevinst på meg igjen på Kenoen. Legges tilside for kjøp av mere garn :)




Det første som skal gjøres i morgen tidlig er å montere genserne, nå gleder jeg meg skikkelig til det. Er jo så spent på resultatet, og ikke minst se hvor flotte guttene blir :)

Ha en fantastisk søndag der ute, satser på gull i kollen og solskinn hele dagen.  
MIRRA   

1 kommentar:

Sissel sa...

Så masse nydelige bilda du har, Gerd! Og ei kjempeflott sida :))) Fortsett og fotografere, dette kan du ;)