14. mar. 2011

Ny uke....

Så er det mandag igjen, sitter klistret forran TV`n for må følge med på den store katastrofen i Japan. Stakkars, har ikke ord. Atomkraft, alt som er knust til pinneved og sist men ikke minst alle dødsfallene og katastrofen for de som føler det på kroppen der nede. Håper på det sterkeste at det jordskjelvet som ventes i morgen ikke er så sterkt.

Da jeg i går satte meg ned med strikketøyet kom jeg på at genseren til den blå melerte buksen til Mathias ikke var strikket. Noe mønster hadde jeg ikke, så sjekket litt på andre gensere. Fant ut antall masker på bolen og armene og satte igang. Rsultatet ble kjempebra, stolt av meg selv. he he ;).


Så var det den daglige turen med Kevin. Han liker seg best innimellom med meg ute. I dag løp han frem og tilbake, opp og ned i trærne, skikkelig aktiv var han. Slik ble resultatet når vi var inne igjen. Merket ikke at jeg fotograferte han engang ;o). Herlig.

Ute ser man at våren er her, fjorden er igjen full av isflak, de forsvinner sørover :o)

Ha en flott dag videre, 
Mirra.

1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Flott genser:) Ja, det er tragisk med alt som skjer i Japan.