20. mar. 2011

Søndag flott vær men nå

begynner det å skye til. Hadde håpet at det skulle være klar himmel i kveld også. Har lyst å ta flere bilder av månen nå når den er så nærme. Den har ikke vært så nærme siden 1983. Neste gang tror jeg er om 17 år.

I dag har Kevin og jeg vært ute i et par timer. Han har vært på oppdagelsestur under huset, i hagen og testet furua vår. Jeg fjernet masse snø fra terrassene, det er skal jo være så flott vær fremover, da er det klart der ute for kos :o).

Her er Kevin etter turen, leken, ivrig og trett :)
Nå er jeg i ferd med å legge opp masker til leggs nr 2, ble veldig fornøyd. Mangler grått silkebånd, men det får jeg kjøpe når vi er i byen.
 
Marita og Mikael skal komme en tur til oss i dag, de andre to skal på fotballkamp, Godset :o). Koselig å få besøk, får vel begynne med litt rydding, oppvask og klesvask. Godt med alt man får unna selv om det er søndag. Har jo hatt så masse besøk den siste tiden så det har hopet seg litt opp for meg :(.

MIRRA
 
 
 

1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Vi får håpe det igjen blir klarvær så vi får tatt flere bilder av månen. Fine leggingser:)