23. mar. 2011

Snømåking

Her går det faktisk i snømåking om dagen, det er så herlig. Nå har jeg tømt terrassen på hele 80 kvm. nå kan sola bli værende :).

Brukte en hel dag, må jo ta det forsiktig så det ikke kommer et nytt hjerteinfarkt.

Deilig å bli ferdig det er sikkert. Har ikke strikket så mye akkurat, det har blitt en sokk, en halv leggings, et par babytøfler og et sitteunderlag som er klar for toving. Tenkte dette var et artig underlag til småguttene.
Nå skal jeg sette igang tovingen. Hadde selvfølgelig ikke mønster. Så en på nettet som jeg prøvde å lage lik :)

Nå venter vi besøk, kaker, jordbær med fløte samt kaffen er klar. Mannen har gebursdag og jeg navndag :).

Gleder meg både til selskap og toving :)

Slik så det ut her for to dager siden, nå er det helt bart :)
Mirra

1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Så fint sitteunderlag du har strikket. Lykke til med tovingen:)