24. mar. 2011

TORSDAG OG VI NÆRMER OSS IGJEN HELGEN

Så er det sannelig snart helg igjen. Har i dag vært veldig effektiv. Nå er jeg igang med rom nr. 2, sortert og endret i klesskapene. Skiftet på sengene, tørket støv så nå er det bare å vaske gulv og lister.

Har vasket 4 maskiner med klær etc, det er nå snart tørt,  Det er en helt haug med t-trøyer, bluser, duker og gensere som skal strykes. Men det er bare en koselig jobb, har alltid likt å stryke faktisk, merkelig.......
Sto opp ved 7 tiden, det er sannelig godt. Kevin og jeg satte oss utpå terrassen hvor jeg tok dagens første kopp kaffe. Det var helt vindstille og sola varmet godt allerede.
 
På oppdagelsestur under dukkestua

Nå har Kevin fått nok, nå venter han på å komme inn til matkoppen. To timer ute får være nok for denne gangen :).
Tovingen gikk fint i går kveld, tror nok småguttene blir kjempefornøyd med sitteunderlagene. Har lagen et håndtak som jeg setter en klype fast i så de kan henges på sekkene deres.
Det ble da ganske artig :).
Nå skal jeg inn på gjesterommet for å¨ommøblere litt, har så mye nytt garn liggene der inne. Får plassere det i en av kistene mine. Har jo bestilt enda mere garn, bruker jo gevinstpengene fra Keno. Det blir ikke store gevinsten men ligger på ca 5-600 pr. mnd. Det blir masse garn til a mor det :)

Det ble litt for mange kakestykker på meg i går kveld, det er vel derfor jeg er så aktiv i dag regner jeg med :)......
 
MMMM kommer for å feire dagen til mannen på søndag, da får vi mer tid å kose oss på. Er veldig spent på reaksjonen til guttene når de får hvert sitt underlag :)
Nei nå får jeg fortsette med dagens gjøremål så jeg blir ferdig før kvelden kommer :)
 
Ha en fantastisk dag videre.
MIRRA

1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Så fint sitteunderlaget ble:) Katta koser seg villt ser jeg:)