9. mar. 2011

Ukens prosjekter

Her går det fortsatt i kattepass, har ikke hørt fra eieren. Tror snart vi blir Kevins nye eiere. I dag har vi fotografert litt igjen han er jo så fotogen og kjærlig at halvparten kunne vært nok :)

Det er ikke vanskelig å se at Kevin koser seg :)
Så er det morgenstellet da, nå har han akkurat vært ute en halvtimes tid. Han ville ikke være så lenge ute pga snøværet her :(.

På strikkefronten går det som vanlig, flere arbeid samtidig.
Tøflene er ferdig, en sokk og påbegynt den andre. Vott til Mariussettet og halveis på tovedressens første ben. Det er så herlig å ha masse arbeid samtidig :).

Når jeg våknet i dag tidlig var jeg så uopplagt. Tett nese og gjenklistrete øyne. Håven i det høyre øye det ser nesten ut som en stor vannblemme :(.  Merket i går at det var noe på gang for sovnet på sofaen og sov i to timer. La meg i går kveld ved 11 tiden og sov i dag til halv 10, så at det er noe på gang det er sikkert.
Jeg får sitte og kose meg med håndarbeidet, kanskje det går fort over igjen. Har jo ikke akkurat lite å ta meg til da :). Skal sjekke garnet som er på salg hos Strikkenett.no, kanskje de har det jeg kan bruke til flettegensere til guttene.

Ha en flott dag videre, snart er det helg igjen :)

MIRRA

 

1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Håper formen tar seg opp igjen snart. Med så mye på pinnene har du jo ikke tid til å være syk nå:)