10. apr. 2011

For en herlig helg

Vi prøvde oss med utegrilling og kos på gressplenen i går. Ble bedt bort ved 17 tiden. Først måtte jeg ta på tykkere sokker, så ullstilongs og fleesjakke. Det var sol, men skikkelig kaldt. Maten var ferdig ved 8 tiden, men da var vi så kalde at vi måtte trekke inn for å innta måltidet der :).

I dag har jeg vært ute stort sett i hele dag. Vasket 8 felger og dekk, skal si det var litt av en jobb. Nå har vi satt på sommerdekkene, det var deilig. Plastmøblene er vasket og kommet på plass ,  har også fått klipt Hortensiane. De har like mange skudd i år, så nå gleder jeg meg til den blomstrer igjen.
 
Hadde med meg strikketøyet til naboene i går, men det var altfor kaldt til å strikke. Jeg har således strikket minimalt, men to tøfler har det blitt. En grå og en marineblå. Nå skal jeg trekke meg opp i sofaen for føler meg ganske sliten. Sjokoladekaffen er i koppen, strikketøyet hentet fra vinterhagen så nå er jeg snart igang med par tøflene.

Håper været blir like fint til uken så vi får litt farge i kinnene.

MIRRA

PS.
Tidligere eier skulle hilse på Kevin i går, men da stakk han gitt. He he det var en god følelse det, selv om det sikkert var leit for henne. Jeg fikk i hvert fall en bekreftelse på at han vil være hos oss.''

Kevin koser seg i sengen han fikk av Lene :)
 
 

Ingen kommentarer: