29. apr. 2011

Hyggelig besøk


Marita og guttene kom på besøk i går eftermiddag. Det ble middag, dessert og tursjokolade til alle sammen. Vi lekte på lekeplassen, men når naboen Jarle kom hjem kom han på sin store motorsykkel.

Guttene ville ikke sette seg på, men etter hvert ble det Mathias som ville. Mikael han var mer opptatt av sykkelen til Ken Robin som bor 3 hus nedenfor oss. Han hadde bedt Jorunn passe på sykkelen sin :).
Da det var på tide å vende hjem ville guttene så absolutt ikke hjem. Men etter hvert så fikk vi satt de på plass i setene, merker at de begynner å få sterk meget sterk vilje :).

 Gleder meg til de er her igjen. Vi skal passe dem 5 og 6 og kanskje 7 mai også, fordi da er det en tilstelning på Seljord som onkel Simen er med på. Det begynner på kvelden så guttene kan jo da ikke være med. Jeg tar de gjerne jeg da :).

I dag ble jeg vekt kl halv 11 av mannen, fikk sjokk har jeg sovet i hele 10,5 timer...... Ja ja da trengte jeg det nok, men klokken var ikke det, den var halv 7, vi fikk oss en god latter når vi oppdaget hva klokken egentlig var.'

Det var deilig å stå opp så klager ikke, jeg er bare glad for det. Har nå sittet å tittet på det flotte kongelige bryllupet. Koselig å se litt sammen med hekletøyet. Det har jo ikke vært så mye hekling i det siste, men det er jo til meg selv så det haster jo ikke akkurat.
I dag er det loppemarked i Sande, kanskje vi tar en tur. Hadde vært litt greit å ha store leker til guttene, får håpe mannen vil kjøre meg en liten tur. Tenkte jeg skulle se etter en eller to kjøretøy, sykkel eller traktor det er det som står på ønskelisten her hos oss :).

Nei nå får jeg kanskje komme meg ut av sofaen, gjøremålene kaller..... som vanlig det er sikkert :)
Ha en flott helg

MIRRA

1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Håper du fant noen kjøretøy til småguttene dine:) Klart de må ha kule leker hos dere også:)