5. apr. 2011

Klarte ikke la garnet ligge!

Når først garnet var i hus fikk jeg fart på meg til å finne noe jeg kunne strikke det sammen  med. Det var inn i mitt lager, der fant jeg et artig nøste som jeg strikket sammen med ICE som jeg fikk.

Lagde meg et herlig sjal, enkelt og greit. Fryser så på nakken når vi sitter ute, så dette skal følge meg i vår og høst. Ikke ull men mykt og godt. Det var ingen merkelapp på garnet, tror jeg har kjøpt det på Europris i sin tid.
Et par tøfler er også klare for toving, har vært ganske produktiv i dag :).

Høna er ikke ferdig, måtte legge den litt til siden for å mette behovet :) he he. 
Har også funnet frem alt babyullgarnet, nå skal det bli lapper til Nepal og tepper til riksen. Det er ok å ha med seg over alt lappene skal jo bare være på  15x15 cm.

Har snakket med min lege i dag, hjertet fungerer ikke helt som det skal, så får ta det litt med ro fremover. Hadde også noen andre stoffer jeg manglet i kroppen så her skal det bli flere tabletter som skal inntas om dagen. Godt de finner det ut og at noe kan tas for å bli bedre :).

Nå har jeg skiftet forsikringsselskap hørte på TV2 hjelper deg, sannelig har jeg gått ned med ca. 8000 (ja du leste riktig) i året. Det er sannelig godt å ta en ringerunde iblandt.  Neste er strømmen, den skal gjøres om til mnd. betaling , fikk tilbud sist uke. Kjempesmart ikke store overraskelsene å få da nei :)

Nå får jeg vel begynne med middagen til gemalen, han er sulten sier han. Til uken skal vi sette opp 14 dagers menyer, det er så kjedelig å spørre hver dag, hva skal vi ha til middag i dag da, noe du har lyst på?. he he, vi får se om han er enig der med meg.......
Ha en flott kveld.

MIRRA



1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

14-dagers menyer fungerer bra:) Så fint at du har spart så mye på å bytte selskap:)