22. apr. 2011

Langfredag

Å for en herlig morgen og våkne til, her var det litt overskyet, men sola kom da frem etter hvert.
Dette bildet er tatt ved 06.30 tiden.
På morgenkvisten koste jeg meg med sjokoladekaffe, rundstykke og en youghurt samtidig som jeg leste avisene. Ute var det stille bare fuglekvitter og Kevin som mjauet for han ville koses hele tiden.

Mikael ble hentet ved 6 tiden i går kveld, da var det å rydde for fikk beskjed om at mannen hadde bedt folk hit. Litt sent kanskje, men de kom ikke, kanskje like bra. Følte meg ikke så veldig opplagt til fest akkurat......

Vi ble bedt til naboene, men jeg var jo barnepasser til 6 så følte meg ikke i form til å gå dit. Jeg ble alene hjemme, koste meg med Digitalarkivet, har nå kommet forbi tipp oldeforeldrene våres på morsiden og det samme på mannens farside. Det tar saktens lang tid, vet jo ikke noe fra før men det er skikkelig spennende. Tror jeg satt med det i 2-3 timer før jeg satte igang med litt strikking. Lagde to lapper til Nepalteppe, sydde sammen en tøffel og strikket litt på dressen.

Har kommet litt lenger på den, ferdig med bakstykke, begynt på forstykke og ny bukse er også på gang.
Men må innrømme at det tar forferdelig lang tid, det er jo 5 nøster samtidig som jeg må strikke frem og tilbake med mønster. Det er den første gangen jeg gjør det, skikkelig mikk makk med alle de surrede trådene. Men liker utfordringer, så egentlig passer det meg ypperlig.

Så har jeg selvfølgelig tatt noen bilder av min kjære Kevin i dag når vi var ute på terrassen.

Ha en flott Langfredag videre til dere som titter innom siden min. Nå skal jeg flytte meg til inngangssiden for nå er solen kommet dit :)

Ingen kommentarer: