2. apr. 2011

Lørdag

I morgen er det fødselsdagen til Mathias, han blir 4 år :).
Har i dag vært i Drammen, tok 10 bussen for å handle gaver. Har ikke fått vært å handlet før, har jo passet Mikael denne uken :)
Jeg er kjapp når jeg er alene i butikker, det gikk ca 1 time før jeg igjen satt på bussen hjem. Det ble besøk i 7 forretninger og masse flotte gaver og selvfølgelig garn. Har forresten bestilt ny forsyning på Strikkenett.no og hos http://www.litasgarn.com/. masse herlig garn :) Har kjøpt garnet til kaptein Sabeltann dressene, godt å ha det her i god tid så jeg kan strikke litt nå og da :).

Nå strikker jeg sitteunderlag Hello Kitty til guttene i gult, for gult er kult i øynene deres :). Et ferdig i går kveld og er snart ferdig med det andre.
Var forresten innom Ulla i Drammen, kjøpte meg Toveheftet fra Sandnes Garn. Gleder meg til å lage noe fra det heftet. Det blir vinposehøne det er sikkert :).

Nå får jeg sy ferdig  underlagene så de blir tørre etter tovingen til i morgen.
Ha en flott lørdagskveld videre.

MIRRA

1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Må si du var effektiv. Godt du fikk med litt garn hjem også:) Nå skal jeg inn på linken din (garnbutikken) og kose meg:)