19. apr. 2011

Nå tar jeg sannelig påskeferie :)

Skal ikke noen steder bare være her hjemme å kose meg. Det skal bli herlig, kanskje tørke litt over gulvene på lørdag. Bare tanken på å ha fri sammen med alle rundt oss det er jo så koselig.

Jeg skal passe Mikael fra i dag, gleder meg til det. Det er så anneledes å ha de alene, alt blir så mye lettere..... Men for all del det er stas med de sammen også.
Har vært i butikken tidlig i dag, godt å få alt i hus. Her går det jo i strikking, blir ikke så mye av det nå når Mikael kommer. Kan jo ikke vise frem settene, men har mange andre ting jeg kan pusle med, men det må være noe enkelt.

Jeg kan ikke få sakt hvor utrolig glad jeg er for å ha fått en så flott katt. Kevin er så herlig, snill, kjærlen og rolig. Kunne ikke fått en bedre katt det er sikkert. 
Buksen er nå helt ferdig strikket, tror nok den blir skikkelig populær hos guttene. Det som er så artig er at jeg tror sannelig  ingen andre har lik, det er noe jeg liker :).

Er spent på om bunadene passer i år også, håper det for de er jo så kjekke i dem, guttene :)

Nå er det på tide å finne ut hva jeg skal strikke disse dagene han er her, ønsker alle God Påske.

MIRRA

Ingen kommentarer: