12. apr. 2011

NYTT GARN I HUS igjen

Sannelig kom det ikke pakke med garn fra DHL, er så fornøyd. Nå gleder jeg meg skikkelig til kaptein Sabeltann dressene. Fargene var helt slik jeg ønsket at de skulle være så er kjempefornøyd med bestillingene mine fra http://www.litasgarn.com/



Har vært aktiv om dagen, i går var jeg ute å stelte i blomsterbedene, det er skikkelig deilig å være ferdig med første økt. Fikk i fjor en ganske sjaber Rhodendendro av Marita og Martin, den kommer så det suser. I fjor var det en blomst på den, ikke mye å skryte av. Jeg gikk ikke etter boken akkurat da jeg gjøslet den, helte på masse rosegjødsel noe den ser ut som om den likte :)


Så har jeg komponert en oppskrift på tøfler med dobbel bunn. Har på meg et par selv nå, det kjennes ut som om jeg går på bomull, herlig.

Fant jo frem oppskrifter på hekleduker sist uke, her er første resultat. Nå har jeg to like, hadde heklet en fra før. De skal ligge på blomsterbordene mine, kjekt å ha like på de. :o).

 Orkideene er igjen i knupp, en blomstrer, det er så vakre blomster :). Jeg har 5 stk, men ingen er like.

I dag har vi hatt Skagerak Nett på besøk, de har montert ny digital strømmåler. Kjekt når alt er digitalisert, da slipper man jobben med avlesning og man får korrekt pris hele perioden. Det er vi skikkelig glade for. Fikk beskjed om at vi må ha vannmålere også, da får man igjen begynne å spare. Hadde det på Tranby, det var kjekt å ha, da betaler man jo bare for det man bruker. 

 

Ingen kommentarer: