4. apr. 2011

NYTT GARN I HUS

Sannelig kom det ikke pakke til meg i dag, allerede :). Det er råflott :)

Nå gleder jeg meg skikkelig til jeg finner ut hva jeg skal lage av dette flotte garnet :).
Ellers så er jeg godt igang med påskehøna til vinposen min, tøflene ligger fortsatt i maskinen, må toves en gang til, feil størrelse :(, men det er jo bare spennende.

Heklebøker er funnet frem, der var det fortsatt mange flotte duker jeg ønsker meg. Snart er det tid å legge på hekledukene her i huset, gleder meg.
Vi har snudd om på soverommet igjen, trenger nye gardiner og ny farge på veggene tror jeg, he he, spennende prosjekt.

Sitteunderlagene er ferdig, søte ble de :)

Nå er jeg sannelig i siget :)
MIRRA
 

1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Så spennende med garnpakke på døra:) Takk for super idé om den nettbutikken:))