24. apr. 2011

Så er snart denne påsken over

I år har vi sannelig vært heldige med påskeværet. Har strikket, arbeidet i hagen, kost oss med venner, passet barnebarn og hatt litt besøk. Sannelig ingen ting å klage på, kost meg utrolig mye.
I dag har jeg igjen forsøkt meg på fotografering og PhotoScape redigeringsprogrammet hvor jeg har laget noen montasjer. Synes det er utrolig artig.
Fra tidlig om morgen til ca. 14 har vi sittet på sjøsiden av huset med kaffe og jeg håndarbeid da selvfølgelig. Har forsøkt å ikke bli solbrent, har klart meg tålig bra. Sola er jo farlig sier man så jeg har smurt meg å kledd på meg litt ekstra for ikke å bli så rød.(som vanlig)

På strikkefronten driver jeg med genseren, men det er for varmt å strikke med ull i solen, svetter på hendene. Arbeidet er således lagt vekk for en stund. Nå skal jg sjekke hekleoppskriftene mine tenkte jeg skulle lage meg en skikkelig flott duk i hvitt tynt garn. 
I dag har vi vært på middag hos naboene våres. De inviterte alle barna med samboere og barnebarn, i tillegg oss. Vi har vært der en 4 timer regner jeg med, herlig mat som vanlig. Vi ble 12 totalt, kjempekoselig at vi blir bedt med :). Det var pølser, hamburgere, flintbiffer, indrefilet med alt tenkelig tilbehør, skal si det smakte godt, helt fortreffelig var det ;).

Avslutter med arbeidet så langt før jeg legger det ned i en kiste til kaldere dager :)




MIRRA

2 kommentarer:

dorthe sa...

Så mange fine bilder:-) Ja vi kan ikke klage på været denne påsken..Har vært helt herlig og jeg har jo som vanlig blitt solbrent. Ja strikke med ull ute kan bli litt varmt. Ha en riktig fin uke.

Ulla-Bella sa...

Flotte bildemontasjer:)