25. mai 2011

Barnepass over for denne gang

I går ble barnebarna hentet hjem igjen. Neste planleggingsdager er vel om noen mnd. regner jeg med. Vi har kost oss som vanlig, men jeg merker godt kjøret. De våknet halv 7 og var i seng igjen mellom 7 og 9. Ingen søvn på dagen lenger, de har jo blitt store gutter. Bleier til minstemann er det også snart slutt med, stas å gå på wc å ha bare truse på seg :).

Det ble ikke så mye tid til hekling i helgen, men fikk da laget tre små brikker.


Den store duken jeg begynte på er snart ferdig, driver med den siste omgangen. Det tar selvfølgelig lang tid med masse picoter på annenhver stav i gruppene. Den kommer jeg nok til å bruke mye, er skikkelig fornøyd.

Nå får jeg vel fortsette så den blir ferdig.

                                           MIRRA

1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Så flotte brikker. Får lyst til å hekle selv når jeg ser dem:)