5. mai 2011

Hagearbeid

Så er dugnad og opprydding i hagen ferdig for denne gang. Kommunen hadde innsamling av hageavfall i dag så da var det bare å sette igang. Jeg fikk tatt alt av løvetann og ugress som har kommet frem den siste tiden. Det ble 7 søplesekker med maks 20 kg. Planerte for den nye plattingen så skal si jeg var sliten  gitt. Jeg startet kl 10 og var ferdig 21.

Heklingen går det smått med, men har da kommet forbi omgang 30 av 120 så klager ikke. Målet er 2 ukers arbeid på denne :)



Skal hekle mer i dag, men først skal vi avgårde for å handle litt plantejord og mat.

I morgen er det fredag, jeg er heldig skal passe barnebarna fra i morgen til lørdags eftermiddag. De bestilte mormors kjøttkaker til middag så da er jo middagen bestemt :).

Sykler får jeg etter hvert så her skal det bli artig. Mannen skal kanskje være med naboen til Sira så da blir vi alene. Han har kjøpt seg ny motorsykkel en BMW .

Klokken er jo bare 10 så denne dagen ser lovende ut, har fått gjort masse allerede.

Ha en flott torsdag videre, her skinner sola, men det er bare 16.6 grader, litt surt ute faktisk, vind som vanlig.

MIRRA