19. mai 2011

Her går det i blomster og fotografering

Jeg har faktisk ikke store tomten, men ugresset vokser som bare det. I og med at det har regnet hver dag den siste tiden så kommer vanngresset, det er sannelig noe hærk :(.

Jeg har nå 2 søplesekker igjen fulle av ugress og annet hageavfall som skal leveres på fyllplassen. Har endelig fått planlagt hvordan jeg vil ha det i bakhagen så nå er det bare å flytte stenene som ligger i veien for ny terrasse og plassere de på fjellet bak.
I år blir det liljer jeg skal kjøpe av stauder, tror jeg tar to i første omgang, så en Rhodendendron og til sist en Klematis som er hvit tror jeg.


Her kommer dagens fotografering av mine blomster i vekst







I morgen er det igjen helg, jeg hekler på to duker, kanskje de er ferdige i løpet av morgendagen, satser på det :)

 

Ha en god kveld 

 




2 kommentarer:

Ulla-Bella sa...

Her på bloggen din har det blitt fint:) Så herlige bilder fra hagen din. Må nok ut og kjøpe flere stauder her også, selv om hagen egentlig er full fra før:))

dorthe sa...

Så mange nydelige bilder du har lagt inn. Kosleig mad hage om sommeren.