30. mai 2011

Mandag og snart skriver vi juni :)

 
Her om dagen ble en person her på åsen hentet av legehelikopteret. De ante egentlig ikke i hvilket hus de skulle til, så de kretset over og rundt oss. Det var sannelig nærme. På lørdag var det jagerfly som for over oss. Utrolig hvor lavt de fløy, de var rett over hodene på oss. Ble helt skjelven, merket lyden skikkelig også fordi vi satt rett under dem nede. Det var to jagerfly, huff.......

Denne helgen har vært aktiv. På fredagen var det Svensketur, den tok ekstra lang tid for vi satset på Moss Horten ferja. Måtte stå over to, da fant vi ut at her snur vi, hever ferjebiletten og reiser Oslofjordtuellen. Vi var sannelig ikke hjemme før ved 6 tiden.... Vi pleier å være hjemme ca. 4.

På lørdag var det grilling hos naboene, var ikke hjemme før 3 på natten.  Jeg begynte på de nye gardinene jeg skal hekle så det var greit for meg at det ble sent :).

På søndag feiret vi Mikaels 3 årsdag som er i morgen. Hadde kjøpt store kranbiler til dem, skal si de ble i 100 som forventet.
Når det gjelder hekling for tiden skal jeg  hekle 4 gardinlengder så det er et stort prosjekt, men jeg har da begynt på den første. Siste ukes duk er allerede plassert på salongbordet, den ble jeg fornøyd med. Fikk  bestilling på en jakke og en duk også sist uke, så blir nok ikke arbeidsledig på en stund.


Var i boden å hentet alt heklegarnet som skal nøstes opp, det var hele 3.200 g. Kjempeflott for nå kan jeg hekle masse i sommer :)
Gardinene til gangen ser slik ut ferdige.

Dette er da litt av det jeg er igang med om dagen.

Ønsker alle som titter innom en flott uke, denne uken har man jo fri på torsdag sikkert mange som tar fri på fredag for å få en herlig langhelg :)
Mirra

1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Med slike gardinlengder på nåla har jo du litt å gjøre fremover:)