2. mai 2011

Så er det sannelig Mai alt :)

Første duk ferdig, ny påbegynt. Ble veldig fornøyd, men nå har jeg endelig begynt på drømmeduken. Den kommer til å bli ganske stor for har byttet ut pinnen til 2. Målene blir ca. 70X120, da vil den ligge 5 cm innenfor hele spisebordet :).
Jeg startet i går kveld på denne, har kommet ca. 10 cm. Det vil nok ta et par uker før den er helt ferdig. Skal passe Mathias og Mikael på fredag og lørdag.

Det er sannelig ikke bare jeg som har dilla på garn, Kevin også :).
På lørdag var det dugnad her på feltet, formannen spurte om vi trengte sandkasse til lekeplassen. Selvfølgelig sa vi ja takk for nå er det barnebarn og oldebarn på besøk hos alle beboerne her i hjørnet hos oss. Vi bor innerst i gaten.
I morgen blir det innkjøp av terrassebord og dragere for nå har mannen planlagt nok sier jeg....... Vi lager en dobbelt så stor med et felt utenfor inngangspartiet. I dag ligger det grus der som gjør at vi drar inn kjempemasse sand. Vi har fliser i begge gangene så det er ikke noe ok. Da skal det bli godt med en skikkelig platting hvor jeg kan ha en god tykk dørmatte :).

Har sett på nye hagemøbler, men vi diskuterer om hvor vi skal lagre det. Kanskje litt fornuftig før man skaffer seg mer :). Vi har jo masse plass, men da må kanskje noe fjernes først..... litt vanskelig å kvitte seg med ting....... De nye type gruppene er jo så store så man bør tenke seg godt om selv om de er til å demonteres.
Nå skal jeg finne frem søplesekkene for å få med hageavfallet med søplefolkene på torsdag. Godt at de samler inn så vi slipper å reise til Svelvik med det :) Jeg har tre sekker fra før, så skal si det gror godt med ugress hos meg, sikkert hos alle andre også :)

HA EN FLOTT DAG VIDERE

MIRRA


1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Kevin lille rampegutten:)