10. mai 2011

Så herlig det er om dagen

Jeg hekler og hekler, nå er jeg igang med 3 duker. Den store har jeg lagt litt til side da jeg har hatt guttene her. Klarer ikke konsentrere meg, så jeg har valgt å lage en litt mindre lett duk. Den er nå snart ferdig. 


Når guttene hadde lagt seg for natten satte jeg igang med en ny som skal være fødselsdagspresang. I går satt jeg med den hele dagen så kom egentlig veldig langt :).




I går ringte Marita for Mathias hadde feber, jeg har hatt han her i dag også. Han er jo så rolig når han er alene her, men når mamma og Mikael kom satte turboen igang, he he helt utrolig.
De ble her en stund slik at det bare var å legge dem rett i sengene når de kom hjem. Vi fikk så besøk av naboen en liten tur, sitter ute det er jo så varmt og godt ute.

Nå har vi akkurat satt oss inn så nå skal jeg hekle ferdig duken så den blir klar for vask og stryking i morgen.

MIRRA

1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

En hjemmeheklet duk er jo den perfekte gave da!