19. mai 2011

Sannelig ble det mange timer søvn i natt :)

Det går veldig greit å ha barnebarna i noen dager, det er noe jeg ikke vil være foruten. Men skal si jeg kjenner det godt når jeg setter meg ned, senker skuldrene og bare slapper av. He he må le litt også for når jeg sitter der tenker jeg på alt det rare guttene sier.  Mikael sier Kebin så jeg forsøkte å dele opp ordet. Jeg sa sakte Ke...vin, da svarte Mathias med en gang, he he vin det er jo noe voksne drikker det da momo... he he. Hva de fanger opp.

I går var vi i Sverige en tur. Tok 10 båten til Strømstad og vi var innom Nordbysenteret. Der fant jeg to sparkesykler til guttene, det er så ok å ha noen leker til dem når de kommer. Tror nok disse faller i smak, hjelmer skal vi kjøpe i morgen, det trengs når de skal bruke disse. Sykler får jeg til fredag tror jeg :)

Begynte på en  rund  liten heklebrikke på båten, men ble skikkelig kvalm når vi kjørte hjemover igjen, så måtte legge den fra meg .  Når all maten var på plass, spist middag satte vi oss ned for å kose oss, han med TV2 hjelper der og jeg med hekletøyet. Det ble nyheter og etter hvert den nye serien, men da sovnet jeg på sofaen med hekletøyet i armene. Våknet i dag tidlig ved 9 tiden stiv og støl men skikkelig utvilt, sikkert godt for kroppen min :).

Duken ble ferdig, har i dag vasket og strøket den nå ligger den på salongbordet :)
Det ser ut som om det skal bli regn her hos oss, det blåser mye så det er vel ikke lenge før. Så i avisen at det skal regne til og med 16 mai, håper på fint vær til barnas/familiens dag 17 mai.

Vi er invitert til både familien til Martin og naboene på eftermiddagen. I og med at jeg skal passe Mikael 16 skal vi ta han med til familieselskapet 17 mai.
Helgen etter skal vi begynne med ny platting, skal bli deilig å få det i orden. Gleder meg skikkelig til det, her om dagen var vi 7 på den lille plattingen vi har i dag , he he. 

Nå skal jeg fortsette med den store duken tror jeg, skal ikke gjøre noe annet i dag har jeg bestemt. Vaskemaskinen går men den gjør jo jobben selv.

Ha en flott uke videre, snart er det igjen fredag. Ikke rart jeg blir grå i håret slik som ukene flyr fra oss, he he.

MIRRA

Ingen kommentarer: