2. jun. 2011

Koser meg med minste barnebarnet om dagen.

I går kom MMMM en tur. De hadde med seg materialer til den nye terrassen vi skal lage. Mikael skulle være her til i dag for M&M skulle arbeide begge to i dag. Mikael sovnet vel ca. 9 i går og var skikkelig våken i dag tidlig 10 på halv 6.......

Det var jo bare å stå opp, lage frokost, se litt barnetv, men han ville selvfølgelig ut. Vi satte oss ut på terrassen etter frokosten, han er så opptatt av fly og båter. Det var å rigge seg til med hver vår kikkert, hekletøyet og han selvfølgelig med mange småbiler.
Etter hvert har han syklet på en stor 3 hjuling, kjørt elektrisk skuter, sparkesykkel og tråkket rundt på en stor traktor. Nabogutten Ken Robin var hjemme, de lekte utrolig bra sammen.

Vi skulle kjøre Mikael hjem ved 7 tiden, dusjet han og skulle stelle han for natten. Det er jo greit å ta på pysjen så det bare er å legge han. Men nei da, han sovnet i håndkleet på fanget mitt. Kunne jo ikke reise hjem med han.... så ringte for å spørre om det var greit at han ble til i morgen eftermiddag. Nå har han sovet en stund, håper han sover litt lenger i morgen tidlig.
Nå skal jeg sette meg til med hekletøyet, det blir jakken som er 1.pri. Håper jeg får den ferdig i løpet av en uke, det er målet.
Ønsker alle som titter innom en fin kommene helg, vi her i området skal jo ha opp til 25+, det skal bli godt. 
MIRRA

1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Høres ut som dere har hatt det hyggelig:)