11. jun. 2011

Naboene har fått seg hund

Bordi Colli er nydelige, men skal si hun er aktiv til å være bare 7 uker :).
Hun har dilla på sko, skal si hun har spisse tenner. Vi har alle bitemerker både her og der. Det værste var når hun bet meg i sideflesket ;).
På håndarbeidsfronten strikker jeg tøfler, er snart ferdig med to par, en duk og jakken. Nå har jeg bare litt på siste arm igjen og det andre forstykket. Får vel levert den i løpet av pinsen regner jeg med.
Det siste par tøfler jeg nå gjør ferdig skal gis til vår kjære nabo. Hun skal på riksen for enten hjerteoperasjon eller utblokkering til tirsdagen. Hun er 88 så vi krysser fingrene for henne. Hun blir vel værende en stund borte for regner med at hun trenger pleie etterpå.
Her regner det fortsatt nå er det vel den 3 eller 4 dagen, men blomstene har jo veldig godt av det.

Nå er det tid for butikken, har gått tom for både det ene og andre. Sitter på med naboen for hun skal også dit.

Kanskje jeg spanderer på meg en bukett herlige avskårne liljer i dag :)

Ha en flott pinse videre.
 

Ingen kommentarer: