26. jun. 2011

Natt til søndag

Jobber som bare det, har vært på salg :). Vi var innom Kid på fredag, de hadde 50% på alle sommervarer. Fant gardinlengder som var utgåtte modeller, de kostet bare 50,- pr. lengde. Kunne ikke la det gå fra meg, så jeg tok på meg spanderbuksene og handlet gardiner for 1.250,- pluss noen håndklær, kluter, gardinoppmeng med kroker og pynteputer til 20,-. 

Så i dag har jeg begynt på vinterhagen, der har jeg hengt opp nye gardinlister og valgte de limegrønne. Suverent ble det :)
I tv stuen valgte jeg de kongeblå, har igjen 4 lengder å legge opp og stryke. Det ble akkurat slik jeg tenkte det skulle bli, la også på de 4 nye putene som er i nesten samme farge :)
De røde er til yttergangen, lilla til storstuen og de grå til soverommet vårt. Det siste par grå skal jeg henge opp på hobbyrommet etter hvert.

Skal jo passe barnebarn til uken, en av gangen så det er godt å få unna dette før de kommer i morgen eftermiddag. Alle gardinene var 220 lange, så alle må legges opp, det er litt av en jobb :) men artig.
Det er 5 til vinterhagen, 6 til begge stuene så det blir vel ikke til at jeg får lagt meg med det første. Er alene det er godt innimellom iallefall når man skal gjøre slike ting.
 
Gardinene var utgåtte modeller, derfor var de så billig. Hva gjør vel det, bare man er fornøyd og liker resultatet når de henges opp.
Nå får jeg vel fortsette så jeg kan krype til køys om ikke så altfor lenge.

Ha en flott søndag :)

MIRRA

 

1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Du har gjort et godt kjøp:) Artig med nye gardiner da!