21. jun. 2011

Nytt garn og nytt prosjekt

Så er jeg atter igang med nytt strikkeprosjekt. Den heklede jakken henger nå ute til tørk, mangler bare å sy på knappene. Håper inderlig at den sitter fint på og at den passer perfekt til eieren.

Det nye prosjektet mitt er en jakke til meg selv, trenger jo noe jeg også som er hjemmelaget :)

 
 Her er påbegynt arbeid og garnet jeg har kjøpt
Denne strikker jeg med pinner 2 så det går sakte fremover, men dette er helgestrikken min :).

Fikk forresten gave av vennene våre på bryllupsdagen vår, den er jo så søt :) kjerlighetspar på benk.
Hadde guttene på søndag, skal si de fikk kjørt seg :) se bare her, lånte av naboen både skuter og motorsykler som er elektriske.

Det er sannelig godt man har snille naboer. 

Så var det den ferdige jakken, den er rålekker synes jeg.
Det er jo ikke akkurat tørkevær ute så nå har jeg hengt den i vinduet i tvstuen for der tørker den nok fort regner jeg med.

Skal finne et mønster på bolero i dag, fikk jo kjøpt meg nydelig garn som kan brukes til det. Det er jo så mange fine mønstre så det kan bli vanskelig å velge.

Fikk akkurat tlf. fra Marita, guttene kommer på besøk et par timer i dag. Marita og Martin skal prøve fiskelykken på Krok. De har kjøpt seg nytt utstyr for sommeren, så det skal prøves.

Ha en flott uke videre.

Mirra

1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Så fornøyde guttene ser ut:) Den heklede jakken var rålekker. Og drops delight garnet er så fint, og du kommer til og bli storfornøyd med den jakken:)