13. jun. 2011

Pinsen 2011

Så kom endelig sola så man kan være ute litt. I går hadde vi barnebarna på besøk. Vi fikk ikke vært så lange ute for det var ikke så varmt akkurat, men litt lek ble det til slutt på lekeplassen og selvfølgelig en liten tur over til Jorunn og Jarle (naboene).

I dag har jeg passet Mikael alene, det var rydding og montering av nye møbler hos M&M.  Mikael og jeg har vært ute i hele dag med sykkelen, skal si jeg har fått trimme for han sykler sannelig fort. Mathias er hos farmor.
M&M kom en tur innom med ting til oss. Det var ugressmatte til å legge under ny terrasse, 4 skillevegger og et stort flott partytelt 3x4 m, med gardiner og myggnett. Kjempelekkert! Fikk også to strikkstoler som jeg har ønsket meg skikkelig lenge for de har hatt dem i kjellerstuen.

Mikael blir her til i morgen formiddag, skal si han var trett og sliten når han skulle legge seg. Vi har vært ute fra 11 til 20,30 så ikke så veldig rart, han er jo bare 3. Dagen ble avsluttet med grilling sammen med naboene, noe alle setter pris på. 

Det blir ikke mye håndarbeid på meg om dagen når de er her hos oss, men hva så egentlig. Vil heller kose meg med guttene når jeg er så heldig at de vil være her. Det kommer sikkert den dagen da de synes det er SÅ kjedelig ......og ikke gidder være med.

Kevin liker seg kjempegodt han går i bena mine hele tiden som vanlig. Blir kalt drapar`n for han er gatas skrekk. Naboene ringer for de får ikke inn sin katt... for Kevin jager han vekk...hm det er jo ikke så bra. Men det var jo de som ville at jeg skulle ta han.

I morgen etter at Mikael er hentet igjen skal vi fortsette med terrassen. Gleder meg skikkelig , nå har vi jo skikkelig guts for å få alt ferdig til neste helg.

Da er vi forresten invitert med naboene på konsert i Vestfossen, Jarle skal spille med bandet sitt, denne gang har de med seg 3 sangdamer. Det skal bli artig å komme seg litt ut også.

Nå får jeg vel krype i seng, Mikael pleier jo våkne mellom halv 6 og 7, samt regner med det blir en slitsom dag med masse jobbing.


Dette er vårt elste barnebarn, Kim har blitt 20 år, Litt rart å tenke på når vår datter bare er 25 ;), tiden går sannelig fort gitt.
MIRRA

1 kommentar:

dorthe sa...

Du har da virkelig hatt en fin fin pinse. Håndarbeid kan man gjøre senere. Ha en fin dag.