6. jun. 2011

Så kom regnet



Kevin liker like godt som meg garn :). Han leker med garnøstet hele tiden, he he. Her i huset har det gått i 100 om dagen, passet Mikael fra torsdag til lørdag, satt ut båten og heklet litt. Jo forresten i går fikset jeg ferdig første del av blomsterbed prosjektene mine. Det tok meg mange timer.

Slik så det ut i fjor, så i våres og slik jeg fikk det i går.

Endelig har jeg fått kjøpt meg en hvit lilje, det er en av yndlingsplantene mine. 

Mikael har vært utrolig snill, det har vært en fryd å passe ham.



Han er så opptatt av fly og båter, her oppdager han et helikopter.
Litt is har det jo også blitt, for det har jo vært så varmet disse dagene han har vært her.
Vi er snart ferdig med å demontere den gamle plattingen. Jeg klarte selvfølgelig å falle opp i plankehaugen og mellom tverrbjelkene når vi skulle flytte bordet. Det landet selvfølgelig oppå meg, så jeg har vært ganske forslått og mørbanket de siste dagene. Heldig at jeg ikke brakk noe, fikk jo bare kutt, blåmerker og skrubbsår. Dagene bare flyr avgårde, hvor blir dagene egentlig av sier nå jeg.

På heklefronten har jeg kommet litt lenger, hekler nå de siste omgangene på bakstykket. Har også heklet ferdig den ene lommen.


Nå regner det skikkelig her hos oss så da blir det kun hekling på meg i dag. Kanskje jeg blir ferdig med armene også :).

Har også fått garnet jeg bestilte meg, skal lage en topp til meg selv. Flotte farger til høsten, vinteren.

Nå får jeg vel fortsette med litt hekling og kos. Ha en flott uke videre.

Mirra

2 kommentarer:

Ulla-Bella sa...

Så koselig bedet ditt blir:) Hvitt er vakkert! Gleder meg til å se hekleriet ferdig:)

dorthe sa...

Så mye du har igang:-) og nydelig bilder du har tatt. Ja nå kom regnet, men vi får håper det blir mange fine sommer dager.