17. jul. 2011

16 grader ute og 23,2 inne, skulle det ikke vært motsatt.......

Er godt i gang med min nye jakke. Har strikket mye natt til i dag. Arnfinn og jeg koste oss med musikk Trans og Tekno, herlig. Følte meg som en 20 åring igjen. Fikk så lyst til å reise på diskotek og bare danse meg igjennom natten, ;).

Har strikket 31 cm, her strikkes det både for og bakstykke i ett. Har kommet til hullmønsteret gleder meg til å se hvordan det tar seg ut. Angrer litt på at jeg valgte bomullsgarn, men den blir kjempemyk det er jo godt. Det er så vanskelig å få rillene perfekte, men det skal jo bli en bruksjakke. Litt fint at man ser den er hjemmelaget også :).
I går var det jo knall vær, vi koste oss med Mikael for han var ikke bra. MMM skulle en tur på fjorden, da var det greit at han ble hos oss.  Det ble to herlige passe store makreller på oss, det blir middagen i dag :).

Fikk spylt den nye terrassen, men teltet får vente. Var altfor varmt å drive med det,  og i dag høljer det ned. Kanskje i morgen........Pyntet litt i inngangspartiet, liker stubber og troll :)
Nå skal jeg bli ajour med stryking, det er et flott alternativ i dette været :).

MIRRA


Ingen kommentarer: