28. jul. 2011

Fremdrift

Her går det i graving, planering og strikking om dagen. Har bestemt meg for å rekke opp den siste jakken jeg begynte på. Er ikke fornøyd med strikkefastheten, nåer jeg ikke er fornøyd blir den nok liggene i skapet. Det finners jo mange ting man kan benytte dette garnet til. Litt trist, men jeg blir nok fornøyd med nytt strikketøy i garnet :).













Har de siste dagene gravd og fjernet masse skrot og ugress på parkeringsplassen for hengeren. Litt av en jobb, men det må jo gjøres. Det var 15 min på og 20 av, he he må jo arbeide etter formen. Begynte også på veien for skal jo montere nytt gjerde så da må det jo se flott ut der også.




 Det er sannelig en stor jobb å fjerne ugress og få gjevnet bakken ut. Nå er ugressduk lagt på, nå gjenstår det bare å kjøpe subbus eller singel.

Veien begynner å bli bra, men får vente med jobben til sola er bak furua :). Gjerdet vi valgte var jo utsolgt, får sjekke om de har fått det inn igjen. Skal også skifte portstolpene og montere port.

I ledige stunder strikker jeg for salg til vinteren. Er ferdig med to bukser og en tredje snart klar :) Denne gang brukser jeg Big Fabel fra Drops
Materiale: 75% ull superwash 25% polyamid
Ha en fortsatt flott torsdag og en kommene helg ;)

Mirra

1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Så fin bukse du har strikket. Du kan vel snart ta fagbrev i anleggsarbeider nå:)