15. jul. 2011

Her starter helgen med blåst og regn gitt, merkelig...........

trodde faktisk det skulle være sol og sommervær i helgene jeg da :).
I går kveld var det slik, vakkert :)
Her på hjemmefronten skjer det nye ting hele tiden....he he bare tullet. På onsdags kveld var platting forran inngangspartiet så godt som ferdig. Endelig var alt i vate, la på terrassebordene for å få et bedre inntrykk. Alt var helt perfekt til Arnfinn sa, "hm tror du har glemt at det snør om vinteren. Vi kommer til å snø inne, for den døra vil du ikke få opp med snø på plattingen"........fy fela.

Begynte nesten å gråte, ble så lei meg, det var jo derfor vi skulle senke det et nivå ned. Alle som har sett hvordan vi hadde tenkt oss det, foreslo og mente selvfølgelig at alt måtte ligge i samme høyde pga snublekanten som ble. At jeg ikke kan lære å tro på meg selv.




Så i går var det å skru fra hverandre alt, grave ned et nivå og begynne med vateret igjen......... Startet ved 8 tiden, kl. 18.05 sto vi klare med ny ferdig platting, nystelte for å ta en tur vekk fra alt. he he.

Vi reiste en liten tur på MC Donalds, undte oss litt usunn mat, det smakte herlig :). Så tok vi oss en tur innom Bauhaus før vi tok turen innom MMMM .



Arnfinn hadde nok medlidenhet med meg for det ble en solselle Buddah på meg :) Gleder meg til å pynte inni partyteltet med den :)
Før vi reiste til Drammen var jeg innom og hentet første forsendelse av garn, 34 nøster à 86......... hm.....

 Her er det både Safran, Paris og Muskat. Gleder meg sykt ;) til å begynne.

I kveld begynner jeg på denne jakken til meg selv, falt pladask. Den skal strikkes i lys lilla, det er jo så vakkert til hvitt og sort. Det er nok hovedfargen på mine klesvalg.
To topper og en jakke ble det også på meg så er rimelig fornøyd med dagen ;) til slutt.

I dag regner det så har bare kost meg med vask og atter vask. Skal si det var mye leire og sand i huset etter sjauen utenfor. Godt å få det vekk, hørte det kraslet skikkelig i støvsugeren.
Nå skal vi spise kylling, salat og ris, det er i hvert fall sundt og kjempegodt.

Da ønsker jeg alle som titter innom en riktig god helg.

1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Det var jo litt dumt da - å måtte gjøre tingene på nytt. Men tross alt er det viktigste at det blir bra til slutt. Kos deg med det deilige garnet!