31. jul. 2011

I dag har det bare vært fantastisk


Dagen begynte med sol og sannelig har det vært sol i hele dag som i går :). Varmt ja, men i dag har jeg benyttet meg av bordviften ute i paviljongen. Vasket masse klær, alt tørt tror det var 7 maskiner. Alt sengetøy er vasket og lagt på igjen så i natt skal vi sove godt :).

Har vært alene i nesten hele dag, det er sannelig deilig iblandt. Arnfinn sto opp sent, vi var bedt med til Svelvik, men jeg avslo heldig vis for anklene mine er dobbelt så tykke som ellers.
Nå sitter jeg ute med bena høyt med strikketøyet på fange og pc`n forran meg. Kan det bli bedre, bare slappe av og ingen andre å ta hensyn til eller bli mast på ;). He he.

Jeg har jo begynt med produksjonen for vinteren, nå er det 4 bukser som er ferdig. Har laget en ny hver dag så skal nok rekke målet på 50 stk.

Skal lage 10 stk. i hver størrelse, har startet med de minste som er str. 6-18 mnd.
Har også ruslet litt rundt med kameraet mitt i dag, føler at jeg blir bedre og bedre til å ta bilder. Skal nok ta meg et kurs etter hvert, men vil først ha flere linser.

Nå er det vel på tide å spise litt, ser ikke ut som om det blir grilling hos naboene alikevel, men jeg har da noen godsaker selv :).


Ha en fortsatt flott lørdagskveld :)

MIRRA

1 kommentar:

Ulla-Bella sa...

Nå er du igang igjen ser jeg! Like populære hvert år disse buksene forstår jeg:)