3. jul. 2011

Lørdags natt til søndag :)

Så er denne ukepassen over for denne gang ;). Må si jeg har kost meg veldig med guttene., De er så anneledes når de er her alene, får mer kontakt med dem. Jeg må innrømme at setter utrolig pris på å ha dem selv om jeg til tider er gaske sliten, men det er en god følelse alikevel.

Marita kom ved 13 tiden i dag, hun ringte først å spurte om jeg ville være med på Ikea. Selvfølgelig ville jeg det :). Vi trodde ikke det skulle være så mange der i dag men det var det sannelig. Men ungene fikk plass i lekerommet så vi hadde en time til rådighet alene.

Vi begynte oppe blandt møblene, skulle se etter en ny tv-benk. Falt selvfølgelig en å vi som ikke hadde bil å ha den med i da gitt..... Men får vel mannen med en dag regner jeg med, he he.

Fikk handlet alt jeg hadde på listen så det ble to fulle poser (de blå Ikeaposene) he he, herlig, Det jeg ble mest fornøyd med var to små søte lamper og nye dunputer til oss begge. 

Det er to sorter blomster som har kommet frem etter fjerning av alle krypbuskene. Kjenner ikke til navnene men søte er de.

Nå begynte det å regne, kanskje det blir regn i dag alikevel. Ingen jobb ute i såfall.........æsh


MIRRA

1 kommentar:

dorthe sa...

Så mange koselige bilder som vanlig.. Ja på ikea kan man alltid handle litt he.. jeg kommer alltid ut med mye mere enn jeg skulle ha.. Ha en riktig fin kveld.